Субота, 11.05.2024, 18:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя фізики Баранової Т.М.






Категорії розділу
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Виховний захід з фізики «Брейн-ринг»

Мета: перевірити вміння учнів логічно мислити, застосовувати всі свої знання до розв’язування задач на кмітливість, розвивати увагу учнів, виховувати в них дружелюбність, повагу до своїх товаришів, поглибити знання учнів у галузі фізики.

Хід гри


 

У котрий раз, зібрали стіни ці

Населення шкільне – і старше й менше –

Сьогодні тут змагаються знавці!

Цікаво всім: хто ж стане першим?

Хай схрестять у фіналі шпаги ті,

Хто переміг у відбірковому турнірі.

Питання і задачі – непрості,

Та справжнім фізикам вони - по силі!

"Ні пуху, ні пера” бажаєм, - як годиться, -

Гравцям і їх прихильникам – шкільному люду.

Болільники! Болійте – і не треба биться –

В брейн – рингу переможених не буде!


 

 Починаємо брейн-ринг. Сьогодні в поєдинку зустрічаються команди "Фотон” і "Електрон”. Представляємо команди! Вітаємо їх!

Гра складається із 4 геймів. В кожному геймі ведучий задає по черзі запитання. Після кожного гейму журі підводить підсумки.

Перед тим, як почати змагатися у кмітливості та обізнаності нам необхідно вибрати суддів, котрі будуть оцінювати правильні та найдокладніші відповіді та спостерігачів у залі котрі слідкуватимуть за тим, щоб із залу не було підказок. Кожній з команд, які беруть участь у сьогоднішньому фізичному брейн-рингові необхідно вибрати капітана команди і придумати своїй команді фізичну назву.

А тепер перейдемо до основного етапу нашої гри. Зараз прозвучать запитання. За кожне запитання дається один бал і на його обговорення дається одна хвилина. Кожну відповідь потрібно обґрунтовувати. Неправильно обґрунтована відповідь вважається невірною. Перемагає команда, котра першою набере шість балів. Гра триває три раунди. Якщо обидві команди дали невірну відповідь, то у наступному раунді розігрується два бали. Капітанам перевірити справність приладів для подачі сигналу. Гра почалась. (звучить гонг).

 Гра складається із 4 геймів. В кожному геймі ведучий задає по черзі запитання. Після кожного гейму журі підводить підсумки.


 

1 гейм: «Далі, далі…»


 

Ведучий задає запитання командам, кожна правильна відповідь 1 бал, на всі запитання команді виділяється 1 хвилина.


 

Запитання для 1 команди:


 

1. Основна одиниця часу (м\с).


 

2. Процес переходу з твердого стану в рідкий (плавлення).


 

3. Яка величина характеризує розповсюдження сили заряду (сила струму).


 

4. Одиниця вимірювання напруги (вольт).


 

5. Позитивно заряджений іон (аніон)


 

6. Посудина, яку використовував Архімед в лабораторних цілях (ванна).


 

7. Процес переходу газоподібного стану у твердий, минаючи рідкий (адсорбція)


 

8. Фізична величина, що вимірюється в кілограмах (маса).


 

9. Теплообмін, який відбувається в рідинах та газах. (конвенція).


 

Запитання для 2 команди:


 

1. Одиниця виміру опору (ом).


 

2. Процес переходу рідини в газоподібний стан (випаровування).


 

3. Які частинки є носіями заряду в металі (електрони).


 

4. В яких одиницях вимірюється вага (ньютонах).


 

5. Від’ємний іон (катіон).


 

6. Яка речовина має густину 1000 кг/м3? (вода).


 

7. Процес переходу з твердого стану в газоподібний, минаючи рідкий (сублімація).


 

8. Що таке барель? (Міра об’єму)


 

9. Процес переходу з газоподібного стану в рідкий (конденсація).


 

2 гейм  “Так-ні ”


 

Вибирається по одному представнику від команди. Кожен одержує картку з фізичним поняттям:

Електрони

Площа поперечного перерізу

Амперметр

Напруга

Опір

Потужність


 

Команда повинна вгадати поняття, ставлячи питання своєму товаришу, на які він може відповісти “Та” чи ‘‘ні”. Чим швидше вгадають тим більший бал за кожне вгадане слово.


 

3 гейм «Вірю-не вірю».


 

Поки журі підбиває підсумки змагання, пограємо в гру «Вірю — не вірю» (із сигнальними картками). Ведуча зачитує вголос правильні й неправильні твердження. Якщо учні згодні з ними («вірять»), то піднімають зелені картки, якщо «не вірять» — червоні. Конкурс перевіряє вміння знаходити помилки в чужих твердженнях. Правильна відповідь – 1 бал.

1. Спіткнувшись об перешкоду, бігун падає назад.(-)

2. Молекули води, льоду і водяної пари однакові.(+)

3. Об'єм твердого тіла дорівнює сумі об'ємів усіх його молекул.(-)

4. Речовини в рідкому стані легко змінюють об'єм і форму.(-)


 

4 гейм «Цікаві питання».


 

 1. У якому порядку записано цей ряд цифр: 829015734 6? (в алфавітному: вісім, два, дев'ять, нуль,...),

 2. Продовжте ряд чисел 77, 49, 36, 18... (8, кожне наступне число є добутком цифр попереднього).

 3. Діаметр пробірки 2 см, висота — 10 см, а діаметр горошини становить півсантиметра. Скільки горошин увійде в пробірку? (Горошини не ходять)

 4. З корабля спушено трос, який на 4 щаблі занурений у воду. Відстань між щаблями — 30 см. Починається приплив, вода піднімається на 1,5 метра. Скільки щаблів буде затоплено? (4, корабель підніметься)

 5. Дитина циркуля? (Коло)

 6. Летіло 12 гусей мисливець застрелив двоє. Скільки залишилося гусей? (Двоє, інші полетіли)

 7. Учні вишикувалися в шеренгу по одному з інтервалом 1 м.

 Довжина шеренги ЗО м. Скільки учнів вишикувалося? (31)

 8. Яка наступна буква в послідовності П Д Т Ч П Ш?

 (С, перший, другий, третій, четвертий, п 'ятий, шостий, сьомий)


 

Гру закінчено. Журі підсумовує здобутки учасників.

 


 

Категорія: Мої статті | Додав: tanyasha (12.07.2014)
Переглядів: 678 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Маків
Друзі сайту Маківський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, колегіум» Михайлівська ЗОШ І-ІІ ступенів Дунаєвецький райметодкабінет» каталог сайтів

Copyright MyCorp © 2024