Пропоную Вашій увазі власний звіт роботи в міжатестаційний період з 2012 по 2015 роки.
Коротко про себе
У 2004 році закінчила Кам’янець-Подільський державний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика і основи інформатики» та здобула кваліфікацію вчителя фізики, інформатики, астрономії та безпеки життєдіяльності.
3 2003 року працюю вчителем фізики у Маківському НВК (останній рік в університеті навчалась за індивідуальним графіком). На даний час займаю посаду вчителя фізики, інформатики, математики та астрономії.
Мій педагогічний стаж становить 11 років.
Метою моєї роботи є прищеплювати учням інтерес до вивчення фізики, вчити їх бачити необхідність знань з фізики, розвивати їхнє креативне мислення.
Моїм педагогічним кредом є слова «Головне, щоб одночасно учень бачив, спостерігав і робив. Де є ці три речі, там є жива думка, яка загострює розум».
«Усіма можливими способами треба запалювати в дітях палке прагнення до знань і до уміння. Пра¬гнення до уміння збуджується... самими навчальни¬ми предметами, методом навчання» — так говорив видатний чеський педагог Я. А. Каменський.
Сьогодення вимагає від освіти не забезпечення учнів певною сумою знань, а вміння отримувати знання самостійно, що можна забезпечити використанням не тільки однієї технології, а цілим комплексом технологій, поєднуючи їх протягом вивчення однієї теми. Найбільш вдало, на мою думку, сукупність певних технологій навчання можна застосувати під час створення проектів.
І тому педагогічною проблемою над якою я працюю є «Організація проектної діяльності на уроках фізики»
За звичай
Проект ― це (завжди) складно
Проект ― це серйозно (можна сказати відповідально)
Але Проект ― це цікаво
Головне, в організації проектної діяльності ― навчити учнів нестандартно мислити, робити щось цікаве самостійно, максимально використовувати свої можливості.
Метод проектів дозволяє розв’язати багато завдань фізичної освіти школярів:
Розвиває самостійний характер творчої діяльності
Розкриває обдарованість кожного учня
Метод проектів розвиває творчу думку та навички роботи з джерелами інформації,
Вчить аналізувати, зіставляти, виділяти головне,
Перш ніж розпочати свою роботу над проектом учні мають відповісти на запитання:
Навіщо, і для чого віни створюють даний проект
Наскільки новим є бачення проблеми
Наскільки проект відповідає вимогам часу
Чи придатний він для втілення
Чи завершений він і готовий для реалізації
Під час вивчення фізики метод проектів дозволяє поєднувати теоретичні знання з їх практичним застосуванням
Мої досягнення
Методична робота
2013р. – районний семінар вчителів інформатики, позакласний захід з інформатики «Турнір Веселих інформатиків» для 6 класів;
2013р. – участь у семінарі заступників директора, фрагмент уроку «Створення малюнків за допомогою геометричних фігур у програмі Paint», 4 клас
2014р. – виступ на пед. раді «Ознайомлення з тестовою програмою «Test»»
З метою краще розвинути в учнів пізнавальний інтерес до фізичних явищ, поглибити їх творчість, знання залучаю учнів до позакласної роботи.
Друкована продукція
2013р. - друк розробки уроку на тему «Основи термодинаміки» - 10 клас у журналі «Все для вчителя» липень, 2013
Брала участь у виставці пед. ідей
2014р. - підготовлено посібник для вчителя астрономії «Крізь терни до зірок», ІІІ місце в обласній виставці педагогічних ідей «Хмельниччина на шляхах реформування» за 2014 рік
Мої науковці
2012р. – наукова робота «Екологічні батарейки» - Тарасевич Б.О. – 10 клас, учасник районного етапу науково-дослідницьких робіт;
2014р.-науково-дослідницька робота «Вплив електромагнітного поля стільникового телефону на організм людини» - Сіваш К. 8 клас, ІІ місце в районному етапі науково-дослідницьких робіт
Результати олімпіад
2012-2013 н.р. – V місце в районній олімпіаді з фізики, 10 клас – Тарасевич Б.
2013-2014 н.р. – ІІІ місце в районній олімпіаді з фізики, 9 кл., Куракіна М.
- V місце в районній олімпіаді з астрономії, 11 кл., Тарасевич Б.
2014-2015н.р. – ІІ місце в районній олімпіаді з фізики, 7 кл., Романюк Є.
ІІІ місце в районній олімпіаді з фізики, 8 кл., Кухар В.
ІІІ місце в районній олімпіаді з фізики, 9 кл., Юрчик О.
ІІІ місце в районній олімпіаді з фізики, 10 кл., Куракіна М.
участь учнів у VII обласній інтернет-олімпіаді з математики;
участь учнів в заочних конкурсах «Бобер», «Кенгуру», «Левеня»
Мною створено і на даний час є діючим власний сайт - портфоліо
http://baranova4.ucoz.ua/
Безумовно, фах учителя дуже нелегкий, він дуже складний. Він вимагає серця доброго, чуйності великої. Тому що ми маємо справу як артист, так і учитель — з живим матеріалом, з живою душею, з відкритими очима. На нас дивляться молоді очі, нас сприймають молоді серця, нічим не затьмарені ще. З цією душею, з цим серцем багато можна зробити, якщо правильно направити їх.
Дякую усім за увагу