Субота, 11.05.2024, 20:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя фізики Баранової Т.М.






Категорії розділу
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

власний звіт роботи в міжатестаційний період
Пропоную Вашій увазі власний звіт роботи в міжатестаційний період з 2012 по 2015 роки. Коротко про себе У 2004 році закінчила Кам’янець-Подільський державний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика і основи інформатики» та здобула кваліфікацію вчителя фізики, інформатики, астрономії та безпеки життєдіяльності. 3 2003 року працюю вчителем фізики у Маківському НВК (останній рік в університеті навчалась за індивідуальним графіком). На даний час займаю посаду вчителя фізики, інформатики, математики та астрономії. Мій педагогічний стаж становить 11 років. Метою моєї роботи є прищеплювати учням інтерес до вивчення фізики, вчити їх бачити необхідність знань з фізики, розвивати їхнє креативне мислення. Моїм педагогічним кредом є слова «Головне, щоб одночасно учень бачив, спостерігав і робив. Де є ці три речі, там є жива думка, яка загострює розум». «Усіма можливими способами треба запалювати в дітях палке прагнення до знань і до уміння. Пра¬гнення до уміння збуджується... самими навчальни¬ми предметами, методом навчання» — так говорив видатний чеський педагог Я. А. Каменський. Сьогодення вимагає від освіти не забезпечення учнів певною сумою знань, а вміння отримувати знання самостійно, що можна забезпечити використанням не тільки однієї технології, а цілим комплексом технологій, поєднуючи їх протягом вивчення однієї теми. Найбільш вдало, на мою думку, сукупність певних технологій навчання можна застосувати під час створення проектів. І тому педагогічною проблемою над якою я працюю є «Організація проектної діяльності на уроках фізики» За звичай Проект ― це (завжди) складно Проект ― це серйозно (можна сказати відповідально) Але Проект ― це цікаво Головне, в організації проектної діяльності ― навчити учнів нестандартно мислити, робити щось цікаве самостійно, максимально використовувати свої можливості. Метод проектів дозволяє розв’язати багато завдань фізичної освіти школярів: Розвиває самостійний характер творчої діяльності Розкриває обдарованість кожного учня Метод проектів розвиває творчу думку та навички роботи з джерелами інформації, Вчить аналізувати, зіставляти, виділяти головне, Перш ніж розпочати свою роботу над проектом учні мають відповісти на запитання: Навіщо, і для чого віни створюють даний проект Наскільки новим є бачення проблеми Наскільки проект відповідає вимогам часу Чи придатний він для втілення Чи завершений він і готовий для реалізації Під час вивчення фізики метод проектів дозволяє поєднувати теоретичні знання з їх практичним застосуванням Мої досягнення Методична робота 2013р. – районний семінар вчителів інформатики, позакласний захід з інформатики «Турнір Веселих інформатиків» для 6 класів; 2013р. – участь у семінарі заступників директора, фрагмент уроку «Створення малюнків за допомогою геометричних фігур у програмі Paint», 4 клас 2014р. – виступ на пед. раді «Ознайомлення з тестовою програмою «Test»» З метою краще розвинути в учнів пізнавальний інтерес до фізичних явищ, поглибити їх творчість, знання залучаю учнів до позакласної роботи. Друкована продукція 2013р. - друк розробки уроку на тему «Основи термодинаміки» - 10 клас у журналі «Все для вчителя» липень, 2013 Брала участь у виставці пед. ідей 2014р. - підготовлено посібник для вчителя астрономії «Крізь терни до зірок», ІІІ місце в обласній виставці педагогічних ідей «Хмельниччина на шляхах реформування» за 2014 рік Мої науковці 2012р. – наукова робота «Екологічні батарейки» - Тарасевич Б.О. – 10 клас, учасник районного етапу науково-дослідницьких робіт; 2014р.-науково-дослідницька робота «Вплив електромагнітного поля стільникового телефону на організм людини» - Сіваш К. 8 клас, ІІ місце в районному етапі науково-дослідницьких робіт Результати олімпіад 2012-2013 н.р. – V місце в районній олімпіаді з фізики, 10 клас – Тарасевич Б. 2013-2014 н.р. – ІІІ місце в районній олімпіаді з фізики, 9 кл., Куракіна М. - V місце в районній олімпіаді з астрономії, 11 кл., Тарасевич Б. 2014-2015н.р. – ІІ місце в районній олімпіаді з фізики, 7 кл., Романюк Є. ІІІ місце в районній олімпіаді з фізики, 8 кл., Кухар В. ІІІ місце в районній олімпіаді з фізики, 9 кл., Юрчик О. ІІІ місце в районній олімпіаді з фізики, 10 кл., Куракіна М. участь учнів у VII обласній інтернет-олімпіаді з математики; участь учнів в заочних конкурсах «Бобер», «Кенгуру», «Левеня» Мною створено і на даний час є діючим власний сайт - портфоліо http://baranova4.ucoz.ua/ Безумовно, фах учителя дуже нелегкий, він дуже складний. Він вимагає серця доброго, чуйності великої. Тому що ми маємо справу як артист, так і учитель — з живим матеріалом, з живою душею, з відкритими очима. На нас дивляться молоді очі, нас сприймають молоді серця, нічим не затьмарені ще. З цією душею, з цим серцем багато можна зробити, якщо правильно направити їх. Дякую усім за увагу
Категорія: Мої статті | Додав: tanyasha (14.03.2015)
Переглядів: 1598 | Теги: Коротко про себе Мої досягнення Мет | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Маків
Друзі сайту Маківський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, колегіум» Михайлівська ЗОШ І-ІІ ступенів Дунаєвецький райметодкабінет» каталог сайтів

Copyright MyCorp © 2024