Робота за комп’ютером (на дошці висять намальовані в графічному редакторі зображення тварин)
Отож вибирайте свої улюблені тварини і приступайте до роботи.
Ми продовжуємо працювати у програмі графічного редактора Paint, малюючи звіряток у з використанням різноманітніх геометричних фігур.
Не хитруй, не мудруй,
А старанно працюй.
Я бажаю вам продемонструвати свою творчість, проявити активність, не втрачати гарний настрій. Тож усміхнімося одне одному. Від цього буде залежатиме продуктивність праці на уроці.
Підходжу до учнів і запитую (вибірково)
Які геометричні фігури ти використовував (ла) коли малювала …..
Які геометричні фігури ти використовував (ла) коли малювала …..
Колективна робота
А чи не забули ви, які тварини є лісовими? А в цьому нам допоможе наступна наша робота. Ми будемо створювати власну лісову галявину з звірятами у програмі графічного редактора.
Наш помчник «Олівчик» підготував нам лісову галявину, але у ній когось не вистачає. Як ви гадаєте, кого забув намалювати «Олівчик»?
Так звичайно, він забув намалювати звірят. Давайте допоможемо нашому «Олівчику» створити справжню лісову галявину домалювавши на ній звіряток.
Але спочатку нам необхідно з’ясувати хто з вас малює саме лісових звірят.
Прошу тих діток, хто малює лісових звірят підійти до ноутбука і намалювати їх на нашій галявині.
А для того, щоб краще налаштуватися на роботу я пропоную всім окунутися в атмосферу лісу
Включаю звуки лісу
Поки малює, ми з вами давайте відгадаємо, яке звірятко буде малювати Івона
Влітку – сірій,
Взимку – білий,
Полохливий,
Несміливий,
Попсує в городі
Грядку –
Утікає без оглядки.
А собачий гавкіт вчує,
Так душа –
Відразу в п’ятки.
(Заєць)
Дуже добре.
Давайте відгадаємо ще кілька загадок про звірят, яких малюте ви, або яких ми зможемо знайти серед наших малюнків, які нам намалювали учні 6 класу, а може загнадка буде і про тваринку, якої тут немає.
Йду з садочка. На воротях
Хтось мене чека в чоботях.
Щирі ми і вірні друзі!
Я йому гукну лиш: "Кузя!"
Невідкладні кине речі
I мені стриба на плечі.
Коли їсти він захоче,
Коло ніг тоді муркоче.
Здогадались, любі друзі,
Хто він є, цей друг мій Кузя?
Котик
З гілки стриб на іншу гілку,
Рудохвоста скаче бджілка.
На сосні збирає шишки,
Смачні кедрові горішки.
У дупло в казковий вечір
Стука, грюка холоднеча.
Там лузає шишку бджілка…
Хто впізна руденьку ...
Білку
Здивівалась дітвора:
«Це тварина чи гора?
Як же їсть він, як він п’є?»
А для цього хобот є!
Слон
Довгі вуха, куций хвіст,
До мисливства в нього хист;
Все знаходить навмання
Це маленьке
Цуценя
Не князівської породи,
А ходить в короні,
Не їздець, а зі шпорами,
Не сторож, а рано будить.
(Півень)
Дуже товсті ноги маю,
Тихо їх переставляю.
Височезний я на зріст,
Біля рота маю хвіст!
(Слон)
* * *
Хоч годинника не має,
Вранці він нас піднімає.
Кожен прокидається –
З сонечком вітається.
(Півень)
В лісі є кравець чудовий,
Шиє звірам він обнови.
Для ведмедя — кожушки,
Для лисички — чобітки,
Для куничок — рукавички,
І для білочки спіднички,
Зайцю — валянки на лапки
І для вовка теплу шапку,
Ще й собі пошив піджак...
Хто кравець такий?
(Їжак)
Хто з хвостиком і з вушками,
В кого лапки з подушками?
Як ступа, ніхто не чує,
Тихо крадучись, полює.
І маленькі сірі мишки
Утікають геть від...
(Кішки)
Давно відомий він тобі:
Коли на сонечку дрімає,
Він колискову сам собі
Під ніс тихесенько співає.
Що в пісні тій — ніхто не зна,
І ми про це тут не напишем.
Ми тільки знаєм, що вона
Не до вподоби мишам!
(Кіт)
Рожевеньке та жирненьке,
Наче діжечка, кругленьке,
Є на рильці п'ятачок,
Замість хвостика — гачок.
Візьмеш в руки хоч на мить —
Мов скажене, верещить.
Краще не чіпайте.
Хто це? Відгадайте!
(Порося)
У норі хатинку має
хліб, сирочок полюбляє.
По підлозі тишком-нишком
Бігає сіренька...
(Мишка)
У хазяйстві я госопар,
Воджу череду пташок,
Вранці рано вас розбуджу –
Дасте проса кушільок.
(Півень)
У червоного малятки
На спині краплинки-цятки:
Чорні вуса, голова,
Любить лагідні слова.
Відповідь (Божа корівка)
……… вже справилась. О яке чудове …..
Ну що дітки, стомилися? Давайте тоді дамо нашим очкам трішки відпочити.
Сплять маленькі «совенята»
Раз – розкрили оченята.
Подивилися навколо
Потім вгору і додолу.
Оченята - блим, блим, блим.
Відпочити треба їм.
Вправо, вліво оченята
Повертали совенята
Совенята будуть спати
А ми – далі працювати
Я думаю, що ваші очки гарно відпочили. І тепер ми можемо працювати далі. Я прошу наступного учня підійти до ноутбуку і намалювати іншого лісового мешканця.
А ми з вами давайте відгадаємо кого малює Ярослав.
Ходить хмуро між дубами,
Хижо клацає зубами,
Весь, як є, —
Жорстока лють,
Очі в нього так і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізний звір цей, звісно, ...
(Вовк)
Добре.
Поки Ярослав буде малювати, давайте пригадаємо
Як знайти програму Paint на нашому ПК
З чого складається вікно програми Paint
Добре.
Хто наступний?
А ми з вами давайте відгадаємо, кого малює Еріка
Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий:
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати,
А зимою — в лігві спати.
Як зачує він весну —
Прокидається від сну.
(Ведмідь)
А поки Еріка малює ми з вами послухаємо казку
Отже, наша казка…
Колись давно, коли в лісах грибів і ягід було вдосталь, а в річках і озерах риба водилась, жив народ в мальовничому місті Paint, жив і не горював.
І правив тим народом князь Графічний редактор. Було в того князя дві чарівні речі: палітра кольорів та панель інструментів. І розмалював він своє місто Paint так, що ні в казці сказати ні пером описати. Стало місто процвітати.
Але не тішило це Змія Горинича, в якого не було все так весело і кольорово. Не захотів він попросити чарівну палітру кольорів у Графічного редактора, а вирішив її викрасти. Підібрався він вночі і викрав фарби.
Ох і сумно стало в країні Paint, ох не весело. Став князь Графічний редактор думати-гадати як своєму горю зарадити. І надумав послати трьох богатирів: Альошу Поповича, Добриню Микитича та Іллю Муромця. Вирішили богатирі зібрати військо.
Одну дружину поведе Альоша Попович, другу – Добриня Микитич, третю – Ілля Муромець. Кожна дружина складається з загонів, відповідно до кольорових карток, розкладених у вас на партах.
Військо готове до випробовувань?
Для того, щоб визволити політру кольорів і спасти місто Paint кожному війську Змій Горинич підготував певне завдання. Якщо загони справляться з завданнями тоді Змій горинич відпусти палітру додому.
Картка №1
Андрій, Тарас та Віталій написали контрольну роботу з інформатики та отримали такі бали: 7,8,9. Тарас написав не на 7 балів, а Віталій не на 8 балів. Відомо, що Віталій отримав вищій бал, ніж Тарас. Хто скільки балів отримав?
Андрій__(7)__ Тарас_(8)___ Віталій__(9)_
Картка №2
Іринка, Петрик і Катруся мають різних тварин: папужку, котика і їжачка. В Іринки тваринка з чотирма лапами. В Петрика тваринка, яка не літає, її можна погладити і не вколотися. Скажіть, кому яка тваринка належить.
Папуга____(К)____ Їжачок___(І)______ Котик____(П)_____
Картка №3
Тетяна і Тамара мають прізвища Іваненко та Сидоренко. Яке прізвище у кожної дівчинки, якщо Тетяна живе на одній вулиці з Сидоренко?
Іваненко Сидоренко
Тетяна
Тамара
Тепер у нас уже вийшла справжня лісова галявина з її мешканцями.
А зараз давайте трішки відпочинимо і пограємо у невеличку гру. Прошу всіх встати
Гра «Істине-хибне»
Якщо Ви вважаєте, що для того щоб залити обраним кольором фон малюнка ми вокористовуємо інструмент Заливання похлопайте у долоні.
Наступне запитання
Якщо Ви вважаєте, що для того щоб вибрати потрібний колір для малювання ми нажімаємо лівою кнопкою мишки по кольору, похитайте головкою
(Якщо відповідь правильна діти тупають ногами, якщо ні – присідають)
Якщо Ви вважаєте, що для того, щоб побудувати багатокутні контури з будь-якою кількістю сторін використовується інструмент Багатокутник, потупайте ніжками.
Якщо Ви вважаєтещо для того, щоб намалювати лінію різного кольору і різної товщини ми використовуємо інструмент Пензлик, піднесіть руки вгору.
А тепер, якщо ви вважаєте, що ви гарно працювали під час уроку і вам усе вдалось на сьогоднішньому уроці погладьте себе по голівці. Чудово. На цьому наш урок завершено, усім гарного настрою. Допобачення.